Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- SLO --- 485.8 --- Economie --- Economie - Recht --- Marketing management --- bedrijfseconomie --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2018 --- PXL-Education 2017 --- Didactics of economy --- Didactics of secundary education
Choose an application
Foreword to the first edition: "This book is an exceptional introduction to some difficult ideas. It is full of downright good advice for every academic who wants to do something practical to improve his or hers students’ learning." Paul Ramsden, Brisbane, Australia. Endorsements for the fourth edition: "Biggs and Tang present a unified view of university teaching that is both grounded in research and theory and replete with guidance for novice and expert instructors. The book will inspire, challenge, unsettle, and in places annoy and even infuriate its readers, but it will succeed in helping them think about how high quality teaching can contribute to high quality learning." John Kirby, Queens University, Ontario, Canada "For those teaching in schools and universities this book provides a framework that can be used to guide teaching from thinking about what a program, topic, lesson or lecture should be about, to the execution of the teaching and reflection on the outcomes. The guiding framework emerges from a sound conceptual analysis of the how the interaction between teacher and student can be organised to result in learning that enables students to approach the levels of understanding and problem solving that we hope will emerge from our teaching." Mike Lawson, School of Education, Flinders University, Adelaide, Australia. This best-selling book explains the concept of constructive alignment used in implementing outcomes-based education. Constructive alignment identifies the desired learning outcomes and helps teachers design the teaching and learning activities that will help students to achieve those outcomes, and to assess how well those outcomes have been achieved. Each chapter includes tasks that offer a 'how-to' manual to implement constructive alignment in your own teaching practices. This new edition draws on the authors' experience of consulting on the implementation of constructive alignment in Australia, Hong Kong, Ireland and Malaysia including a wider range of disciplines and teaching contexts. There is also a new section on the evaluation of constructive alignment, which is now used worldwide as a framework for good teaching and assessment, as it has been shown to: Assist university teachers who wish to improve the quality of their own teaching, their students' learning and their assessment of learning outcomes. Aid staff developers in providing support for departments in line with institutional policies. Provide a framework for administrators interested in quality assurance and enhancement of teaching across the whole universityThe authors have also included useful web links to further material. Teaching for Quality Learning at University will be of particular interest to teachers, staff developers and administrators.
Didactics of higher education --- Didactiek ; hoger onderwijs --- PXL-Education 2018 --- hoger onderwijs --- onderwijskunde --- onderwijsonderzoek --- leerprocessen --- 81.61 teaching methods. --- College teaching. --- Education. --- Learning. --- Pedagogisk metodik. --- Studieteknik --- Universitetsundervisning. --- Högskolan.
Choose an application
Deze gids is het eindresultaat van een project waarbij mensen uit het onderwijs en de cultuursector de koppen bij elkaar staken om op zoek te gaan naar een "geschikte formule" om cultuureducatie aan te pakken in de klassen. Het resultaat mag gezien worden: hoe kan je uiteenlopende thema's aanpakken, wat zijn de voor- en nadelen van bepaalde formules, met welke "deelfacetten" moet je rekening houden bij bepaalde onderdelen van je educatiepakket (vergeet bijvoorbeeld je doelpubliek niet bij een rondleiding), ... Een pracht van een praktisch gidsje waarmee een heel uiteenlopende groep mensen (gidsen, leraars, museummedewerkers, vrijwilligers, ...) aan de slag kan om bepaalde groepen kennis te laten maken met bepaalde culturele onderwerpen. Elk museum en elke school hoort dit boekje in huis te hebben.
Didactics of the arts --- cultuureducatie --- didactiek --- cultureel erfgoed --- 476.43 --- erfgoed --- geschiedenis --- Didactiek van de kunst --- PXL-Education 2018 --- onderwijs --- didactische werkvormen --- Cultural property --- Educational aspects
Choose an application
SLO --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.8 --- Economie --- handel --- Economie - Recht --- bedrijfseconomie --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2018 --- Work --- Accounting --- Didactics of economy --- Didactics of secundary education
Choose an application
Waarom is een bloedcel een echte held? Waarom heeft je lichaam biljoenen bacteriën nodig en hoe kun je slimmer zijn dan je brein? Allerlei vragen over je lichaam worden beantwoord, vaak op grappige wijze. Met veel stripachtige zwart-wittekeningen met enkele steunkleuren. Vanaf ca. 11 t/m 14 jaar.
Biology --- menselijk lichaam (themawoord fictie) --- lager onderwijs 3de jaar (doelgroep) --- secundair onderwijs 1ste graad --- Lichaam --- Mensen --- Weetjes --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- biologie --- menselijk lichaam --- Menselijk lichaam --- Mens --- Weetje --- Dier
Choose an application
Dit is een boek waarin oud en nieuw samenkomen. Alsof het 31 december is, middernacht. Het moment waarop het oude jaar met een knal tegen het nieuwe botst. Dat moment is dit boek, een vuurwerk van vogels dat ratelt, sist, kleppert, fluit, kraakt, krijst, knort en trompettert zodra je het openslaat. Het oude jaar bracht de prenten, het nieuwe jaar de verhalen. Waargebeurde verhalen over Mustapha de purperreiger, over zeearenden als vliegende deuren, over de wraak van de waterral. Over de kampioenste onder de zangvogels, de gemeenste onder de roofvogels, over zwanen die kunnen zingen met hun vleugels.Dit is een boek dat tweehonderdvijftig jaar geleden is begonnen en waar nooit een einde aan zal komen. Iedere keer bij het openslaan zal er vuurwerk zijn, een feest van oud en nieuw in Het heel grote vogelboek.
Didactics of biology --- Birds --- lager onderwijs 1ste graad (doelgroep) --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep) --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- vogels --- Vogels - prentenboek --- Prentenboek 9+ --- PXL-Education 2018 --- secundair onderwijs --- natuur --- observeren --- Dieren --- Vogels
Choose an application
Plezierig verhaal over de zomer. Voor peuters vanaf 24 maanden, met de wereld rondom het kind als thema. Ik ben Kaatje. Vandaag is het lekker warm. Ik kan de hele dag buiten spelen. Het is zo fijn als het zomer is!
Kindergarten --- Dutch literature --- seizoenen (themawoord fictie) --- zomer (themawoord fictie) --- spelen (themawoord fictie) --- kleuteronderwijs driejarigen (doelgroep) --- prentenboeken (genre) --- peuters (doelgroep) --- PXL-Education 2018 --- kleuteronderwijs --- kinderboek --- vanaf 24 maanden --- JB SLEG --- prentenboeken --- zomer --- peuters --- buitenspelen --- Books and reading for youth
Choose an application
Bij dit boek hoort een spel :ons binnenste buiten : over professionele identiteit in organisaties : dialoogkaarten+ website : www.professioneleidentiteit.nl
Organization theory --- Industrial psychology --- 454.21 --- identiteit --- management --- ontwikkeling --- PXL-Education 2018 --- organisatiekunde --- organisatieverandering --- professionalisering --- coachen --- leerpsychologie --- professionaliteit --- organisatiepsychologie --- Identiteit --- Management --- Ontwikkeling --- Professionalisering --- Teamwerk --- Zelfsturing --- Professionele ontwikkeling --- Personeelsmanagement --- Waarden --- Reflectie --- Waarde (ethiek) --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs --- Ontwikkelidentiteit
Choose an application
bedrijfseconomie --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2017 --- PXL-Education 2018 --- SLO --- 485.8 --- Economie --- Economie - Recht --- Schoolbooks - Didactic material --- Technisch secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- Bedrijfseconomie --- Boekhouden --- Belasting op de Toegevoegde Waarde --- Didactics of economy --- Didactics of secundary education
Choose an application
Didactics of secundary education --- Frans --- Didactics of French --- A2 (taalniveau) --- didactiek --- PXL- Research 2018 --- PXL-Education 2018 --- Franse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- Europese norm --- Niveau A2 --- Secundair onderwijs --- Niveau A2 (Europees referentieniveau)
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|